Min verklighet

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av A - 30 augusti 2012 09:41

Ja som rubriken lyder så blev det ingen vidare startvecka på dagis. Första dagen var jättebra , andra dagen var det små elakheter som riktades mot lillan från en annan flicka. Igår small det, samma flicka , knuffade omkull min lilla diamant så hon slog munnen i en stol och blodet forsade. Det gjorde verkligen ont i mammahjärtat. Usch!


Idag är lillan sjuk så idag blir det inget dagis. Hon är jätte förkyld och konstig i halsen. Stackars liten. Hoppas att det blir bättre med det under dagen & kvällen så vi kan få vara friska när pappa O kommer hem imorgon.


För övrigt så flyter det väl på och de omöjliga rutinerna börjar bli lite mer möjliga. Det tar tid men det kommer blir bra. Det är jag säker på.    Man  får ha lite tålamod bara.


         


Kramar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Läs om min verklighet, om livet precis så som det är...för mig. Kommentera ofta och följ gärna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Andra Bloggar

Omröstning

Vad vill du helst läsa om?
 Mode
 Smink
 Skönhet
 Känslor
 Tankar & funderingar
 Livsstil

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards