Min verklighet

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2012

Så jävla less

Av A - 17 augusti 2012 15:51

Jaha, efter en veckas åkande fram och tillbaka är det fortfarande inte över. Jag kom hit i lördags för att umgås med min lilla familj, dvs Nadja och Osama. Under hela veckan har vi haft en dag hemma. Resten av tiden har vi åkte hit och dit, hälsat på här och där..


Jag såg fram emot helgen. Tänkte att , får jag tid med familjen. Det var något att se fram emot. Ja önska går ju. Men helgen, själv med Osama och Nadja,  den får jag inte. Vi ska åka till Borlänge. Jag har sagt  varje gång vi pratat om det under veckan att jag inte orkar åka hela tiden, jag sa att jag kom hit för att vara med Osama och inte med alla andra. Jag sa att jag ville va hemma.


Då tjatas det på mig från alla håll och kanter. Så jag ger upp, jag ger med mig och säger att fine, vi åker. Jag pallar inte upprepa mig om och om igen. Som vanligt låter jag alla andra få som de vill istället för att tänka på mig själv.


Det har varit en tuff vecka. Och den har påverkat mig både fysiskt och psykiskt. Jag känner att det är långt ifrån bra än. Men ingen vill höra på mig. För om de ville , ja då skulle det räckt med att jag sa en gång att jag inte vill, att jag inte orkar.  Jag är trött på att gå runt med ett fakeat fastklistrat smile på mina läppar och vara överdrivet glad och trevlig mot allt och alla.  Speciellt när jag innerst inne inte är så jävla lycklig över att vara bland en massa folk hela tiden. Jag vill inte vara överdrivet pratsam. Jag vill ha egentid . Egentid med Osama och Nadja, kunna reda ut saker, kunna prata om saker som jag vill ha sagt. Men icke....


Bit ihop Annie.
Le och låtsas att du älskar att vara där du är, låtsas att livet inte kunde varit bättre. Sätt alla andra framör dig själv!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A - 18 september 2012 09:30

Som jag skrev så bytte jag blogg igen.... Ni kan kika in här : http://mittliviord.devote.se/ ...

Av A - 17 september 2012 17:09

Vet n? Det är dåligt med feedback när man bloggar här... Hoppar tillbaka till devote.....     Skriver nya adressen sen...   ...

Av A - 11 september 2012 22:00


Det närmar sig bedtime. Känner att jag kommer somna ganska fort idag, ja om det nu inte vänder när jag väl ligger i sängen. Känns som att sängen är det bästa som finns just nu. Och snart ska jag krypa ner under täcket och mysa med kudden.     Imo...

Av A - 11 september 2012 15:59

Hade en släng av ångest förut idag. Kände mig så jä**a misslyckad som mamma, som person. Och ibland så tror jag faktsikt att det är sant. Jag vet att jag inte tar dålig hand om min dotter men det finns en massa saker som jag inte åstadkommit som får ...

Av A - 10 september 2012 10:49

Jag har haft en riktigt mysig helg med familjen. Och så har vi oxå haft ett litet födelsedagskalas för Osama i förskott. Han fyller 25 år på onsdag :) Jag tror nog han blev glad av allt jag ställde till med även om han var väldigt noga med att påpeka...

Presentation


Läs om min verklighet, om livet precis så som det är...för mig. Kommentera ofta och följ gärna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Andra Bloggar

Omröstning

Vad vill du helst läsa om?
 Mode
 Smink
 Skönhet
 Känslor
 Tankar & funderingar
 Livsstil

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards