Min verklighet

Alla inlägg den 7 september 2012

Av A - 7 september 2012 10:28

God morgon alla nyvakna.=) Och god "middag" alla   morgonfåglar.  Jag sitter här i tystnaden, det enda ljudet som hörs är akvariepumpen och knappandet på tangenterna. Idag har jag lämnat lillan på dagis för första gången utan att vara med en stund i början. Det känns konstigt att inte ha den lilla sötnosen springandes här hemma.

Jag hade inte stått ut om jag inte visste att hon har det roligt. Hon är en väldigt social och utåtriktad liten tjej som älskar andra barn och att härja hej vilt med en massa leksaker. Och allt det där har hon på dagis.
Men tänk er att detta bara handlar om 1 och 1 halv timme idag och jag känner så här. Hur ska det gå när hon börjar på riktigt sen och är där 9-14. Will I survive?


Om ca 25 minuter ska jag tillbaka till dagis. Då vankas det lunch där och sen ska lillan hem igen.  Får se vad vi hittar på då , hon och jag.


Men här och Nu tänker jag sätta på en kopp kaffe och lyssna till tystnaden en stund till.

 


Kramar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Läs om min verklighet, om livet precis så som det är...för mig. Kommentera ofta och följ gärna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Andra Bloggar

Omröstning

Vad vill du helst läsa om?
 Mode
 Smink
 Skönhet
 Känslor
 Tankar & funderingar
 Livsstil

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards