Min verklighet

Alla inlägg den 10 september 2012

Av A - 10 september 2012 10:49

Jag har haft en riktigt mysig helg med familjen. Och så har vi oxå haft ett litet födelsedagskalas för Osama i förskott. Han fyller 25 år på onsdag :) Jag tror nog han blev glad av allt jag ställde till med även om han var väldigt noga med att påpekade varje gång någon sa " Grattis" att det var i förskott. Haha , han vill inte kännas vid det i förväg  .


Jag har varit helnöjd med denna helgen. Och det kändes underbart att få vara tillsammans. Det är nästan lite speciellt varje gång eftersom att vi inte ses så ofta numera.


Just nu i skrivandets stund sitter jag och tänker på kaffe. Ska nog slå på en kanna och sen försöka få lite nytta gjort. Lillan är på dagis och tystnaden gör mig sjukt rastlös. Men samtidigt är det skönt att få samla lite nya krafter. Dock saknar jag min lilla flicka som fan   Men det är väl så, man är inte van att vara ensam utan henne hemma, med tiden blir det kanske enklare.


Nä nu ska jag göra mig lite kaffe och ta tag i lite måsten här hemma.

 

Kramar


Lite bilder på mina små bakverk till Osamas kalas.


     


 


 

Var ju helt enkelt tvugna att skoja till det lite med en "o så fin" bil på ena tårtan eftersom älsklingen är biltokig.   



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Läs om min verklighet, om livet precis så som det är...för mig. Kommentera ofta och följ gärna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Andra Bloggar

Omröstning

Vad vill du helst läsa om?
 Mode
 Smink
 Skönhet
 Känslor
 Tankar & funderingar
 Livsstil

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards